Saturday, September 1, 2007

Tortillas aperitiv

Crema de brinza (telemea+ unt) dar din pacate din cauza untului dimineata era greu sa o ungi pe paine si atunci mi-a venit o idee.
Am cumparat o punga de tortillas cred ca erau vreo 8 bucati dar mari. La inceput am copt pe plita doua foi de tortillas am uns o foaie cu crema de brinza, in mijloc am pus feli de ardei rosu si am rulat, nu mi-a placut ca foaia de tortillas fiind coapta a crapat.
Atunci am decis sa nu le mai pun pe plita, mi-au ramas 6 feli ne coapte le-am uns si le-am suprapus iar la final am rulat cu folia de platic, dimineata scoase de la frigider si taiate aratau asa:


2 comments:

Edith said...

Foarte interesanta si rapida.. O sa o incerc si eu!

mihaela said...

le-am facut azi pentru maine la micul dejun.abia astept sa le tai,le tot dau tarcoale in frigider.