Saturday, September 1, 2007

Spaghete indiene

Ingredientele

350 gr de spaghete
250 de creveti roz, curatati (eu am folosit din cei ne fierti, i-am fiert eu si curatat)
400 gr de brocoli
200 gr ciuperci
2 cepe verzi
2 lingurite de curry
300ml smintina lichida ( cea pentru gatit la mine ii spune "pour cuisson")
50 gr unt
sare si piper

Am pus creveti la fiert, dupa 5 minute le-am scurs, curatat si lasat deoparte, apoi m-am ocupat de brocoli, buchetelele de brocoli le-am si pe ele la fiert pentru 3 minute.
Intr-o oala mai mare am pus apa si sare pentru spaghetti, cind apa fierbe punem spaghetele pentru 8 minute.
Luam o tigaie unde punem 25 gr unt, ciupercile taiate feli le punem in tigaie sa se caleasca 5 minunte, le scoatem pe o farfurie, in aceiasi tigaie puneti creveti, ii prajim si pe ei cam 3 minute.



In aceiasi tigaie (fara sa o curatam ) puneti ceapa verde taiata marunt, o calim un picut, apoi turnam smintina lichida pentru gatit si condimentele (2 lingurite curry+ sare+ piper).



Lasam sa fiarba sosul 2 minute, sa nu uitati sa verificati si spaghetele , daca spaghetele sint gata le scurgem de apa si le aruncam peste sos, adaugam creveti, brocoli si ciupercile, le amestecam usor pe toate impreuna si gata sapaghetele indiene.



In farfurie la moi !

No comments: