Saturday, September 1, 2007

Desert cu caise si piersici fara blat

pentru 6 persoane
ingrediente
1/2 litri lapte
4 oua (la mine veti vedea in poza doau doua, mi-am dat seama prea tarziu, dar am folosit 4 oua)
arome la alegere
100 gr zahar
30 gr faina
30 gr amidon
1 conserva de piersici ( eu am folosit 14 caise proaspete + 1 piersica proaspata)
2 linguri de zahar pudra
feli de migdale ( 100 gr)
Daca folositi piersici din conserva atunci trebuie scurse de sirop, daca folositi proaspete atunci trebuiesc curatate de coaja, eu caisele le-am oparit un pic in apa iar piersica am curatat-o cu cutitul.

Intr-un vas amestecam galbenusele cu zaharul apoi adaugam faina, amidonul si usor turnam laptele, amestecam bine ca sa nu se formeze cocoloase.



Vasul il punem la bain-marie faceti atentie sa nu se formeze cocoloase deci amestecati bine pina se ingroasa crema.



Bateti albusele cu cele doua linguri de zahar pudra, sa nu puneti zaharul pudra cu amidon, trebuie sa stea tapan albusul.

In tava asezam bucatile de caise si piersici.


Dupa ce sa ingrosat crema o turnam si pe ea.



Bezeaua se pune peste crema iar ca decor se pun feliile de migdale.



Tava se pune in cuptor dar la grill, doar citeva minute, sa nu faceti ca mine cind a fost gata am stins cuptoru dar nu am scos tava deci sa parlit o idee.



Sectiunea.

No comments: