Tuesday, September 18, 2007

Mincare din resturi

Nu imi place cind spunem mincare reciclata dar cam despre asta este vorba, eu am folosit ingredientele dupa ochii.

6 buc cartofi medi
1 zuchini
75 gr brie
2 piepti de pui fierti ( se poate pune si mai putin eu am avut doi piepti de pui hawaieni)
5 oua
sare, piper.

Am curatat si taiat feli cartofi, se taie zuchini feli, pieptul de pui, brinza brie, dupa ce sau fiert cartofi am luat o tava de yenaam uns-o cu ulei si am inceput sa asamblez.
Am pus cartofi pieptul de pui si restul am pus cite o felie ici-colo, am batut cele 5 oua si le-am turnat peste ingredientele din tava.



Am pus tava in cuptor la 210C pentru 20 minute.

Pofta buna !



Vreau sa ii multumesc Adrianei Nicoleta de pe culinar.ro pentru ca ideea vine de la reteta postata de ea " Tartiflette "

1 comment:

Lory said...

felicitari !! atat tie cat si Nicoletei pentru aceasta reteta
mmmm...