Saturday, September 1, 2007

Rissole cu carne

ingredientele pentru aluat
200gr faina
250 ml apa
1 pliculet sare ( putin mai mult decit un varf de cutit, pliculetele care le primiti la Mc Donald)

Fierbeti apa cu sarea, cind apa clocoteste turnam toata faina si incepem sa amestecam pina se formeaza o bila de aluat.



Aluatul se lasa sa se raceasca.



Intre timp pregatiti umplutura se poate face cu orice fel de carne ( porc, vita, pui, creveti, peste, curcan, iepure, ce vreti voi ) il puteti prepara cum vreti voi doar atentie carnea sa fie fiarta sau calita si sa nu fie mult sos. Condimente de care vreti voi, la fel si ierburi.

Eu am facut cu carne de porc, calita cu apa am pus si ceapa iar la condimente am pus cumin.
Luam aluatul il intindem, il decupam cu aparatu de mai jos.


Apoi punem aluatul pe aparat.



In mijloc umplutura



tac



gata si semi-luna



Puneti intr-o farfurioara faina, intr-alta pesmet si intr-un bol mic 1 ou pe care il bateti bine, luati rissola o dati prin faina, apoi prin ou, la final pesmet, o puneti in tigaia cu uleiul incins.
Prajitile citeva minute pe fiecare parte, le scoateti pe un servet, noi le-am papat cu salata sint foarte bune calde dar si reci.



Sectiunea

No comments: