Sunday, September 16, 2007

Rulada cu pasta de migdale



Am decis ca este o zi buna pentru un desert simplu bun si rapid, dar foarte nesigura, nu sti-am exact ce pot face cu o foaie de blat de cacao, ideea mi-a venit brusc, sa va spun si voua.

1 foaie de blat de cacao asta am avut eu in congelator
1 fiola rom
50gr unt

250 pudra de migdale
125 gr zahar pudra
3-4 linguri apa de portocale

Am framitat bine blatul de cacao, am pus o fiola de rom si bucatele de unt, am inceput sa framint.
Cind am considerat ca se tine bine aceast aluat l-am intins cu mina intr-o tavita, tavita am acoperit-o cu folie de plastic.



Intr-un bol se amesteca pudra de migdale cu zaharul si cu apa de portocale apoi il framintam cu mina si dam forma de sul (cartabos)



Acesta il puneti peste blatul din tavita( indicat este sa scoateti blatul din tava cu tot cu folie si apoi sa incepeti sa rulati ca pe un salam de biscuiti.



Apoi il infasurati in folia de plastic si il dat la frigider pentru citeva ore.

Se poate tine in frigider pina a doua zi, apoi il scoateti si il taiati feli.

2 comments:

liuba grecea said...

vreau sa incerc si eu o reteta care la ingrediente contine pudra de migdale. Am vazut ca in reteta ta ai folosit pudra de midgale. Poti sa-mi spui si mie unde pot gasi asa ceva?
Merci!

Gospodina said...

Scuze ca raspund cu intarziere dar intru rar pe aici
Daca ai o rasnita sau o masina de macinat macul atunci poti sa faci pudra de migdale/amande.
Eu am gasit la magazin gata macinata.