Saturday, September 1, 2007

Mousse Tropical

Pentru 4 persoane
Calori la o portie :170
Grasime : 0,6g

Ingrediente :

2 mango bine coapta
1 conserva de fructe
425g crema angleza ( am pus 6 galbenuse+6 linguri zahar+1 ½ faina+ 1 pliculet vanilie+ 425 lapte le-am fiert bine impreuna)

Pregatim crema engleza.



Asa trebuie sa arate, ca si consistenta


Mod de pregatire (asamblare)

Am curatat mango de coaja si de pe simbure si l-am dat prin malaxor pina l-am facut pireu
Am luat 4 cupe in fiecare cupa am pus 2 linguri pireu de mango.



Apoi am desfacut o conserva de fructe, am scurs fructele bine de sucul din conserva si am pus in fiecare cupa 2 linguri si cite o cireasa.



La final am impartit crema engleza parca am pus 3 linguri la fiecare, am ras putin ciocolata amaruie, si ca decor am pus un piscot iar pe piscot am trasat in zig-zag cu ciocolata (este ciocolata care o punem pe inghetata)

1 comment:

Lory said...

un desert minunat!!
Felicitari!!