Saturday, September 1, 2007

Rezmette el-arousse

ingrediente pentru aluat
3 cani de faina ( cana respectivei era de 150 ml)
½ cana margarina topita ( eu am pus unt )
1 lingura de zahar macinat
1 virf de cutit sare
1 galbenus
Apa de flori de portocale (5 linguri cam atitea mi-au intrat mie)
Miere


Pentru umplutura
2 cani de nuca de cocos (200gr)
½ cana alune macinate
½ zahar cu amidon
3 sau 4 oua intregi (intra 4 eu am facut jumatate de portie si 2 oua au fost ok)
1 lingurita esenta de vanilie
colorant rosu si verde

Pentru decor
Perle arginti, cuisoare sau floricele micute facute de voi din pasta de amande (martipan)

Modul de preparare.

Intr-un bol punem faina, sarea si zaharul amestecam un pic, apoi adaugam galbenusul si margarina/untul topit ( eu am facut aluatul in Ken voi puteti sa il luati si la mina nu este greu de lucrat) Ca sa devina un aluat trebuie stropit ( eu am pus cite o lingura,pe rind) cu apa din flori de portocale ( nu stiu daca zic bine, traducerea mot a mot este apa de flori de portocale).



Acoperiti aluatul si lasati sa se odihneasca 15 minute.
Intre timp pregatim umplutura, amestecati nuca de cocos ( nuca de cocos sa fie medie ca marime)cu alunele macinate, zaharul si esenta de vanilie.
Ouale le punem pe rind dupa fiecare ou se amesteca bine pasta trebuie sa fie destul de ferma.

Aceasta pasta o impartim in trei, doua parti le coloram una in rosu si alta in verde a treia parte ramine necolorata.



Formati cu aceste culori bile micute
Intindeti aluatul 2mm grosime decupatil in triunghiuri cu ajutorul unei rulete cu zimti.
Pe fiecare triunghi puneti in mijloc 3 bilute de culori diferite, colturile de la triunghi le aduceti spre centru si le prindeti cu cuisoare, foarte important sa o faceti altfel se desfac la coacere.





Se coc la 175 gr celsius pentru 15-20 minute
Cind le scoateti din cuptor puteti sa le ungeti cu un pic de miere ( miere amestecata cu un pic de apa din flori de portocale, daca vreti eu nu am mai facut si este ok).

1 comment:

Edith said...

Ce frumoase sunt!! Eu cum de nu le-am vazut pana acum?? :P