Saturday, September 1, 2007

Inghetata Surpriza

timp de preparare: 40 minute
timp de coacere: 20 minute
porti: 9

ingredientele pentru blat
125 gr faina de patiserie (faina cu agent de crestere)
1/2 lingurita praf de copt
125 gr zahar
2 oua
30 ml ulei
1/2 lingurita esenta de vanilie
60 ml lapte
9 cornete pentru inghetata cu fundul plat

ingredientele pentru crema
180gr unt moale nesarat
625 gr zahar pudra (cu amidon)
30 ml lapte
1/2 lingurita esenta de vanilie
cacao pentru cele cu cioco, colorant rosu pentru cele care vor imita inghetata de capsuni.

Se pune grilul la mijlocul cuptorului, preincalziti cuptorul la 180C, pe tava puneti foaie de copt.
Intr-un bol amestecati faina, praful de copt, jumatate din cantitatea de zahar ( eu le-am trecut prin sita) lasati bolul deoparte.
In alt bol batem albusele cu restu de zahar pina albusul sta teapan.



In bolul unde avem faina punem cele doua galbenuse, uleiul, laptele, esenta de vanilie si incepem sa amestecam.



Apoi amestecam usor cu albusele batute.
Umplem cornetele de inghetata pina sus la buza ( eu nu am pus pina sus nu am vrut si asa sau umflat bine)
Se pun pe tava si se baga la cuptor pentru 20 de minute.





Eu crema asta nu am facut-o !
Intre timp faceti crema , intr-un bol bateti untul, zaharul, laptele si esenta de vanilie pina devine onctuasa crema, impartiti crema in trei parti.
O parte o lasam asa, in a doua punem cacao, iar in a treia punem colorant rosu.

Dupa ce sa copt blatul in cornete scoateti tava lasati un pic sa se raceasca si incepeti sa puneti crema deasupra.
Asta este reteta originala, eu ce am facut, in loc de crema de mai sus am facut ganache si am pus un mot de frisca iar peste bonbonele.


Cu frisca si bonbonele.



Sectiunea.

No comments: