Saturday, September 1, 2007

Tigari cu orez si scortisoara-Maroc

Ingredientele

-250 gr orez
-½ litru lapte
-50 gr unt
-1 lingurita sare
-4 linguri de zahar pudra bine umplute
-1 lingura scortisoara
-½ de pahar cu apa (250 ml paharu)
-2 linguri apa de flori de portocale
-10 foi de Brick

Modul de preparare

Se pune laptele si apa la fiert.



Sapalati foarte bine orezul, varasti-l peste laptele care a inceput sa fiarba.



Adaugati untul si sarea, lasati sa fiarba 15 minute ( pentru mine la un orez bob mediu a fost prea mult 15 mm) amestecati din cind in cind.



Adaugati zaharul pudra si cele 2 linguri de apa de flori de portocale.



Continuati sa fierbeti si sa amestecati din cind in cind pentru 5-10 minute, apoi chiar daca orezul nu este fiert destul de bine dam deoparte si lasam sa se raceasca, dar ca sa se raceasca mai repede (asta daca va grabiti) puneti oala in chiuveta si lasati sa curga apa rece, atentie sa nu intre apa in oala , amestecati din cind in cind.



Cind umplutura sa racit luam foile de Brick, la mine au fost rotunde le-am facut patrate ( marimile ramane la decizia voastra) pe foaie in colt am pus o lingura de umplutura am inceput sa rulez cam de doua ori apoi am adus partile lateralele spre mijloc si am continuat sa rulez, foaia de Brick am uns-o cu albus.











Chiar de cind am inceput sa pregatesc tigarile am pus uleiul la incins asta pentru ca am folosit fripteuza dar daca il faceti in tigaie nu este nevoie. Cind uleiul sa incins punem tigarile la prajit 8 minute pe o parte 8 pe alta.
Se scot pe un servet ca sa absoarba surplusu de ulei, dar sa nu va inchipuiti ca ies imbibate cu ulei din contra sint perfecte si cind sint gata pot fi servite cu zahar macinat si scortisoara ( eu nu le-am mai pudrata pentru ca am dus la gratar ).



Sectiunea

1 comment:

Lory said...

am o intrebare :cumva ,foi de Brickm "sunt foi de placinta sau ceva mai speciale?

felicitari!!!,