Friday, August 31, 2007

Crackeline cu brinza si ierburi

Preparare 40 minute

Coacere 8 minute

Pentru 20 de bucati

Pentru aluat

125 g faina

½ lingurita praf de copt

60 gr unt taiat cubulete

1 ou usor batut

60 gr cheddar dat pe razatoare

1 lingurita ciboulette ( cepusoara)

1 lingura patrunjel

1 lingura de apa foarte rece

Pentru umplutura

80 gr brinza de vaca

20 gr unt

1 lingura ciboulette ( proaspat daca ai )

1 lingura parunjel ( proaspat daca ai )

¼ lingurita coaja rasa de la o lamaie ( eu nu am pus)

90 gr cheddar dat pe razatoare

Se amesteca toate ingredientele de la aluat si se framinta pina devine un aluat compact se da aluatul la frigider pentru o ora.

Apoi va ocupati de umplutura ( eu am folosit brinza de vaca, cred ca ar merge si ricotta dar pasta iese mai moale iar eu am vrut sa se vada mai bine)

Dupa o ora scoateti aluatul din frigider il intindeti 3 mm grosime si incepeti sa decupati ce forme vreti voi eu am facut stea si cercuri, prefer cercuri.

Coaceti la 190 C

Biscuiti se pot face cu doua zile mai devreme.

Amestecati toate ingredientele pina devine o pasta, in cazul meu a devenit ca un aluat compact de unde am luat si am pus pe un biscuite iar deaspura am pus un alt biscuite.



No comments: