Friday, August 31, 2007

Budinca de conopida cu sos bechamel

ingredientele
1 buc. conopida
1 praz
2 linguri faina
250ml lapte
5 gr unt
sare, piper
brinza gen cascaval sau ce va place

Mod de pregatire

Se unge o tava cu un pic de unt, prazul se taie rondele (trebuie bine spalat inainte) si se aseaza in tava, bucatelele de conopida se spala si ele si se aseaza in tava peste praz.
Intr-o oala amestecam faina cu laptele, sarea si piperul, se pune la fiert pina se ingroasa, la final am pus frunze de arpagic, acest sos l-am turnat peste conopida si praz deasupra am apresarat cascavalul ras.
Se da la cuptor 210C pentru 15-20 minute, pina cind se rumeneste brinza.

2 comments:

Corina Asa said...

Buna!
Intrebare:
Conopida nu se fierbe inainte? Sau se pune cruda?

Gospodina said...

Daca doresti poti sa o fierbi un pic, eu nu am vrut fiindca se va inmuia in cuptor, scuze ca raspund cu intarziere intru rar pe aici.