Friday, August 31, 2007

Chiftele cu sos de naut

800 gr de steak macinat ( boeuf)

250 gr de naut in conserva

1 lamaie

1 capatina de usturoi

2 oua

100 gr pesmet

2 linguri patrunjel ( proaspat sau uscat) + usturoi (deci doua linguri din amestecatura asta)

150 ml ulei de masline + 2 linguri

Sare si piper

Eu am desfacut conserva de naut ( poischiche) si am pus-o un pic la fiert cu apa sarata sa fi fost 5 minute de cind fierbe apa) dupa ce a fiert l-am scurs de apa si am inceput sa il fac pireu cu robotu bat.

Adaugam 150 ml uleiul, usturoiul, sare( daca mai trebuie), piperul si sucul de lamaie, totul se amesteca bine.

Chiftelele, se amesteca restu de ingrediente si se da la frigider pentru o ora, betisoarele pe care veti pune chiftelutele trebuiesc unse cu uleiul de masline.

Chiftelele se pot face la grill ( brbq) la cuptor, sau la mini-cuptor.




No comments: