Sunday, June 15, 2008

recepit by leila



Ingrediente folosite:

600 gr cascaval (eu am folosit cas de oaie ) (iar eu am folosit mozzarela)

Umputura :

1 buc piept fazan fiert (1 piept de pui)
3-4 morcovi
3 castraveti murati
3 buc ceapa verde
4 oua fierte
250 gr rama (am folosit unt si nu 250 doar 125)
1 leg patrunjel verde
sare, piper ,delikat

Cu, procedam:
Intr-un vas punem la fiert apa in care am pus 1 lingurita delikat. Cand apa clocoteste punem in el cascavalul si acoperim vasul cu un capac. Il tinem 20 minute in apa fierbinte si apoi incercam cu o furculita daca s-a inmuiat . Daca furculita patrunde cu usurinta scoatem din apa cascavalul il lasam la stors un pic si apoi il punem pe folie unde il intindem cu ajutorul sucitorului pana ajunde la o grosime de 3-4 mm.
Urmatorul pas e sa trecem la umplutura. Eu am folosit pieptul de fazan din supa de carne la fel si morcovii. Pieptul il taiem marunt, morcovii fierti, castravetii murati, ouale(fierte) si ceapa verde se vor taia cubulete si apoi adaugam 250 gr rama. Condimentam cu sare , piper ,delikat si punem si patrunjelul verde tocat amestecand bine.


Umplutura astfel obtinuta se intinde peste foaia de cascaval si cu ajutorul foliei vom rula . Se pune rulada astfel obtinuta la rece pana a doua zi .


Se feliaza ,apoi se servesc cu rosii, castraveti .

Pofta Buna !

No comments: