Tuesday, June 17, 2008


reteta de la Laura_A


Ingrediente:

500 gr faina
200 gr brie sau gorgonzola(branza cu mucegai alb sau verde)
30 gr drojdie proaspata sau 9 gr uscata
150 gr apa calduta
50 gr untura
50 gr unt
sare
1 ceapa mica
150 gr circa costita afumata
boia iute
timo sau rozmarin
1 ou+lapte pentru uns

Eu am facut aluatul la masina de paine.Am pus toate ingredientele in afara de ceapa si costita pe care le-am calit initial si le-am adaugat cand a piuit masina.
Eu le-am pus toate in KA,data viitoare am sa maruntesc mai mult ceapa cu sunca.


-am calit ceapa cu costita si boiaua iute
-daca il faceti manual adaugati de la inceput toate ingredientele,inclusiv ceapa si costita calite in -lingura de ulei,framantati si lasati la crescut o ora.
-il intindem direct pe hartia de copt taiata in prealabil dupa forma tavii in care coacem patratelele
-il taiem patratele mici.
-si il mai lasam sa creasca putin,cca 30 minute
-inainte de a-l baga la cuptor ungem patratelele cu un galbenus batut cu 2 linguri lapte si -presaram niste timo sau rozmarin.
-lasam pentru 30 minute la 180 grade patratelele,le scoatem si le mancam.

-sunt crocante si picante.



No comments: