Sunday, June 15, 2008

Dip picant cu creveti si ton


ingrediente pentru 6 persoane:

400 gr ton ( eu am folosit din conserva)
160 gr creveti curatati si fierti
1 ardei rosu
10 rosii uscate
1/2 sucul de la o lamaie
citeva frunze de salata (eu am folosit romaine)
4 linguri cu maioneza (lingurile sa fie pline
sau puteti sa puneti doua cu maioneza doua smintina)
1/2 lingurita curry
8 picaturi de tabassco sau atit cit va place voua
2 cutii cipsuri cu boia sau tostitos (noi am servit cu tostitos)


Intr-un bol puneti creveti taiati bucatele, desfaceti conserva de ton, scurceti de zeama, cu ajutorul unei furculite desfaceti carnita de ton.
Peste turnati sucul de la lamaie si amestecati, apoi curatati si taiati ardeiul cubulete, rosiile uscate la fel dar ca sa va fie mai usor puteti sa taiati rosile cu o foarfeca.


Taiati si frunzele de salata.




Peste creveti si ton puneti ardeiul, salata apoi adaugati curry, tabassco, si la final adaugati maioneza.

Asezati totul pe un platou iar injur puneti cipsurile sau tostitos.

Pofta Buna !

No comments: