Sunday, June 22, 2008

Bragioli, (bucataria malteza)
reteta de la Icey


Ingrediente:
Pt rulouri:
- carne de vita feliata foarte subtire

- carne tocata de vita- cca o lingura pt fiecare rulou
- condimente si mirodenii dupa preferinta( aici se folosesc foarte multe si mancarea e foarte aromata)
- usturoi pisat( cine prefera, eu fac fara)
- oua fierte- un sfert pt fiecare rulou


Pt. sos:
- o ceapa mare rosie taiata pestisor

- ardei gras colorat

- rosii cubulete
( nu am avut am pus pasta de rosii)

- ciuperci
- mirodenii si verdeata

- mazare
- morcov( cine prefera)
- vin rosu



Se fac rulourile:






Se caleste ceapa, ardeii si ciupercile apoi se aseaza peste rulourile cu partea unde se termina carnea in jos si se lasa ca se caleasca bine, apoi se intorc cu grija.


Dupa ce scade apa lasata de carne se stropeste tot cu vin rosu si se lasa sa se evapore apoi se condimenteaza si se stinge cu supa de carne de vita sau apa+cub vita. De aici se poate continua gatitul pe aragaz sau se pot pune peste cartofi taiati mari si da tot la cuptor. Cand scade apa se adauga rosiile taiate cuburi mici, morcov taiat mic, mazare si se continua gatitul. Eu le-am servit cu cartofi pai

No comments: