Tuesday, March 18, 2008

Tourtiere cu sos Worcester.

Aluat de tarta pentru 6 forme de tartulete de 11cm diametru.

Umplutura

1 lingura ulei

1 ceapa tocata

1 catel de usturoi maruntit si el

500gr carne macinata

2 linguri faina

500ml supa de vita

2 linguri sos worcester

2 linguri pasta de rosii (eu am uitat de ea)

1 kg cartofi buni pentru pireu

45gr unt

60ml lapte

Intr-o tigaie puneti uleiul si ceapa, lasati sa se dinstuie 5 minute apoi adaugati usturoiul il lasam si pe el un minut, se adauga carnea pe care o desfaceti usor cu ajutorul lingurei de lemn, lasati carnea sa se dinstui 5 minute.

Dupa cele 5 minute presarati faina si amestecati bine, pasta de rosii, supa, sosul Worcester, sarati piperati.

Amestecati totul bine, lasati sa fiarba apoi reduceti focul si mai lasati 5 minute cind este gata se da deoparte si se lasa sa se raceasca.

Intre timp am pus la fiert cartofi pe care i-am curatat de coaja si i-am taiat cubulete, cind cartofi au fiert se scurg de apa si se fac pireu, puneti untul si lapte, cu ajutorul unui mixer faceti pireul, gustati sa fiti siguri ca pireul are suficient sare.

Aluatul de tarta se intinde si se taie 6 cerculete pe care le veti aseza in formele de tarte, intepati pe fundul fiecare tarta in parte ca sa nu se umfle aluatul la coacere.

Puneti hartia de copt in interior, citeva bobite de fasole si dati la cuptor la 210C pentru 7 minute.

Apoi scoateti hartia de copt cu tot cu fasole si mai lasati la cuptor inca 5 minute.

Cind aluatul este copt se scoate si se incepe umplerea, la mine a ajuns 2 linguri pentru fiecare tarta.

Deasupra am pus o lingura de pireu pe care am intins-o cu lingura.

Cu ajutorul cornetului am facut stelute deasupra.

Se da la cuptor 10 minute la aceiasi temperatura, dar daca vreti sa fie parlit un pic pe deasupra atunci trebuie sa puneti cuptorul pe grill.

No comments: