Monday, August 4, 2008

Soarele unde este?


Noi cei din Montreal am pierdut soarele, chiar de pe la inceputul luni iulie a disparut soarele, numai ploi si doar citeva raze de soare dar astea cu multa economie.
Totul este depresiv, te trezesti dimineata cu speranta ca vei vedea soarele pe cer dar nu numai ca il vezi dar sa il ai pe tot parcursul zilei.
Se poate numara pe degete cite zile calduroase si frumoase am avut, vad ca sa decis sa plece in Romania, cred ca prea mult ne-am plins.
Trist, eu imi doresc din suflet sa mai fie o saptamina cu soare, de cind sint eu in Canada o astfel de vara nu am mai intalnit, temperaturile nu sint ridicate deabea ajung la 28C, in schimb avem multa umiditate.
Ploi vai doamne, noul acesoriu pe linga sandale este umbrela, pleci fara risti sa ajungi acasa gata dusat.
Sper din tot sufletul ca pina cind vine toamna sa mai avem parte si de o vara adevarata, desi dupa cum ne anunta meteo media sint mici sanse.
Eu va trimit un soare si poate ca si voi ne veti trimite soarele inapoi macar pentru citeva saptamini.


No comments: