Sunday, August 10, 2008

Ciorba de pastai

30gr cabanos (carnat afumat)

30 gr de bacon afumat (sunca)

1 lingura ulei

1 morcov

1 radacina de patrunjel

1 pastirnac

1 ceapa

1 manuta de pastai amestecat

1 ardei rosu

2-3 rosi mici

Sare si piper



Am spalat si curata legumele, morcovul, pastirnacul, radacina de patrunjel, le-am dat pe razatoare, ceapa am tocat-o marunt.

Intr-o oala am pus uleiul si carnita taiata marunt si le-am lasat sa se prajeasca un pic apoi am adaugat ceapa am lasat-o si pe ea un minut.

Adaugam legumele pe care le-am dat pe razatoare lasam sa se dinstuie 2-3 minute apoi adaugam pastaile taiate bucatele si ardeiul.

Se pune apa si se condimeteaza. Dupa ce legumele au fiert adaugam rosile mai lasam 10 minute, dupa 10 minute stingem focul se pune frunze de patrunjel, eu pentru ca ador leustean am pus si citeva frunze.


Ciorbita am servit-o cu iaurt si paine proaspata.



Pofta Buna !

No comments: