Wednesday, August 6, 2008

Chiftelute la cuptor

400gr carne macinata (carne de porc, de vitel, vita)
1 morcov
1 dovlecel
1 felie de paine pe care am inmuiat-o in apa
1 ou
parmesan
usturoi pudra
sare
piper
ceapa uscata

Dupa ce am spalat si curata morcovul, dovelcelul, de coaja le-am dat pe razatoare, intr-un bol am pus carnea, legumele date pe razatoare, oul, felia de paine pe care am inmuiat-o in apa (am stors-o bine inainte sa o pun in bol) 2 linguri de parmezan, usturoiul pudra, ceapa uscata.

Am condimentat, le-am amestecat bine, am acoperit bolul si l-am lasat la frigider 30 minute.


Dupa 30 de minute am scos bolul din frigider si m-am apucat sa fac chiftelutele, intre timp sau mai bine spus chiar inainte sa ma apuc am dat drumu la cuptor 200C, pe tava am pus hartie de copt.

Cind am terminat de format chiftelele le-am asezat frumos pe tava iar tava direct in cuptor.

Le-am lasat pina sau maronit. Indicat este sa le mai intoarceti din cind in cind.

Pofta Buna !

No comments: