Monday, April 21, 2008

Paneuri cu carnita de porc



Nimic complicat, mie imi place mai mult paneul cu carnita de porc de cit cel de pui, nu stiu de ce.

ingredientele

4 oua+2 linguri faina+1 lingurita sare+ un pic de piper

350gr cotlet de porc degresat

200gr faina (daca se termina faina puteti sa mai adaugati, aveti nevoie sa treceti feliile de carne prin ea)

Se bat bine oualele apoi se adauga sarea, piperul si faina, se amesteca bine, va fi ca un lapte batut ca si consistenta.
Carnea se feliaza , nu foarte subtire, se poate condimenta dar usor pentru ca ouale au fost deja condimentate.

Prima etapa, dam carnea prin faina.

Apoi o trecem prin pasta de ou.

Se mai da o data prin faina.

La urma prin ou, am vazut ca daca fac asa se formeaza o coaja (nu este crocant)

Se prajesc in tigaie, uleiul nu trebuie sa fie exagerat de incins pentru ca se ard paneurile si in interior ramin nefacute.


Noi am servit paneurile cu cartofi facuti taraneste, adica am curatat cartofi i-am spalat taiat in patru si i-am pus la fiert in apa cu un pic de sare, cind au fost aproape gata, i-am aruncat in tigaia unde aveam deja pus un cub de unt si un pic de usturoi.
I-am lasat sa se prajeasca, sint foarte buni alaturi de paneuri de orice fel si cu muraturi.
Pofta Buna!

2 comments:

Edith said...

...pentru ca porcul e mai buuun, d-aia iti place mai mult ;)
Salivez la ora 23.05 :( ce-mi faci tu mie. :P
Ma duc sa ma culc...

Marcela S. said...

Cristina, o sa te rog sa treci pe la mine: am o mica surpriza pt. tine de Paste. Te pup!