Tuesday, April 8, 2008

Ecler

Eclere by Lily

Ingrediente blat:
130 ml apa,100 gr untura (sau unt), 100 gr faina, 4 oua.

Apa ,untura si un vf de cutit sare se pun pe foc pana se topeste untura.Se ia de pe foc si se adauga faina toata odata.Se amesteca bine de tot pana se incorporeaza toata faina. Apoi se adauga ouale unul cate unul.
Se pregateste o tava(rotunda)pe fundul careia se aseaza hartie de copt.Se stropeste cu putina apa hartia de copt.Aluatul se spriteaza in tava, in forma de rozete, de jur imprejurul tavii, destul de aproape una de alta pt a se uni.(mie nu mi s-au unit toate, era mai usor daca reuseam, deoarece puteam sa tai un singur capac pt toata coronita!)Asa se procedeaza la aceasta reteta de "coronita", dar daca doriti sa faceti ecler simplu se pot sprita bastonase de 10 cm lungime, sau pur si simplu se pun gramajoare din aluta, cu o lingurita ,in tava.
Se coc la foc mediu, aprox.50 min.


Obs. Eu nu am pus 4 oua doar 3 au fost suficiente, am copt la 220 si nu 50 minute sincer nici nu mai stiu cite dar nu 50.

4 comments:

Irina said...

Poza de revista ! Bravo !

Maya said...

Cu untura le-ai facut?
Extraordinar de faine-s!

Gospodina said...

Irina multumesc frumos incerc sa invat de la Miha ca tare dragi imi sint pozele ei parca au viata.

Miha eu le-am facut cu unt.

Maya said...

Nu stiu cînd mai ajung sa fac si frumusetile astea..dar tot trec si le admir :)
Sînt cele mai frumoase Eclaire ce le-am vazut eu!