Sunday, January 24, 2010

Sushi cu Nutella




Aluatul de clatite
  • 85 gr faina
  • 30 gr zahar
  • 2 oua
  • 1/4 .l lapte
  • 10 gr unt moale

Pentru garnitura
  • 125 gr orez special pentru sushi (sau cu bobul rotund)
  • 1/2 l lapte (cam mult)
  • 4 lg zahar
  • 3 lg nuca de cocos

Pregatirea clatitelor.
Intr-un recipient, cerneti faina adaugati zaharul.
Adaugati oualele, amestecati pina se omogenizeaza bine si nu sint cocoloase.
In micro-unde incalziti laptele cu untul, cind untul sa topit turnati peste compozitia de mai sus, amestecati, incepeti sa faceti clatitele.

Garnitura
Intr-o oala incalziti laptele, adaugati orezul nu uitati sa amestecati, zaharul si nuca de cocos.
Cind a inceput sa clocoteasca se va lasa focul la minim si se acopera oala cu un capac.
Lasati sa fiarba incet 15-20 minute, supravegheati, amestecati des, cind orezul a absorbit laptele oala se da deoparte si se lasa acoperita cu un capac.
Garnitura trebuie sa fie racita bine ca sa o putem utiliza.

Montarea
Pe o clatita se pune garnitura de orez, pe mijloc nutella (se poate pune si dulche de leche) eu peste nutella am pus kiwi, voi puneti ce doriti voi,
Se va rula, dupa ce ati rulat clatita puneti-o intr-o folie de plastic si se da 30 min la congelator, ca sa puteti taia mai usor.
La fel continuati cu celelante clatite, in loc de nutella am folosit dulche de leche si in loc de kiwi am pus banana.

Nota : Foarte bune mi-a placut dar am doua mici modificari pe care am sa le aplic cind le voi reface.
1. Clatitele le voi pregati un pic mai subtiri.
2. Voi reduce cantitatea de lapte de la orez.

2 comments:

Agenda di Nico said...

Ce interesant ...un mod divers de a face clatitele !
Super ,complimente!

Gospodina said...

Multumesc frumos, eu vreau sa te felicit pentru L'idea blog, foarte util.
Am sa ma documentez, aveam nevoie de asa ceva, pe mine ma enerveaza blogurile prea umplute cu o mie si una de nu sti incotro sa o apuci, al tau respira frumos chiar devi curios sa vezi mai departe.