Thursday, January 14, 2010

Haiti



Cata durere se afla in inima unui om care pierde intr-o singura zi pe toti cei dragi nu se poate descrie.

Ieri am simtit aceasta durere ingrozitoare, sa te culci razind si cind te trezesti sa afli ca acei oameni cu care ai ras ieri nu mai sint.

Francette vecina mea aseara urla, nu stiam ce se intimpla am fost sa vad, bat la usa, usa se deschide si vad un chip nici nu pot sa spun ca era doar indurerat era mai mult decit atit.

Cei care erau alaturi de ea imi spun ca aceasta fiinta tocmai si-a pierdut mama, sora, fratele si fratele cel mai mic in Haiti.

Urla , ma intreba cum poate sa fie tare, imi spunea ca nu mai rezista , ce poti spune acestei femei cum sa o alinti, nu exista alinare.

Durerea ei am trait-o atit de intens simteam cum eu nu pot sta in picioare, am incercat sa spun ceva dar ce folos nici un cuvint nu ar fi putut alina durerea ei.

Prieteni ei sfisiati nu aveau nici o veste de la familile lor, sunau de ore insiri si nimeni nu raspundea, am iesit cu lacrimi in ochii si cu durerea care si astazi ma urmareste.

Astazi mi-am dus copii la scoala/gradinita ma intrebam citi sint care si-au pierdut pe cei dragi, ma gindeam ca as fi putut sa fiu in locul lor sau chiar tu cititorule.

Poate aveti pe linga voi prieteni care trec prin asa ceva alinati cu o vorba buna macar cu atit putem si noi sa contribui si sa lasam ura asta care distruge lumea.

Am vazut la TV si pe internet ce sa intimplat dar nu pot sa spun ca am trait durerea lor insa aseara ma marcat profund.

Am simtit nevoia sa va impartasesc si voua, si cind te gandesti cate nenorociri se intimpla in lumea asta, concluzia, mama natura este mai puternica decit noi toti.

Dumnezeu sa ii odihneasca in pace si sa le aline suferintele celor vi!

No comments: