Friday, October 24, 2008

Rulada cu struguri




Ingrediente pentru rulada

-6 oua

-6 linguri zahar

-6 linguri faina

-1 lingurita praf de copt

Preincalziti cuptorul la 180C, tava o tapetam cu hartie de copt.

Am separat oualele, galbenusele le-am frecat cu 4 linguri de zahar, am adaugat faina pe care am amestecat-o cu praful de copt, se amesteca bine.

Albusele le batem cu 2-3 picaturi de lamaie si 2 linguri de zahar, se unesc cele doua compoziti apoi turnam in tava nivelam frumos si usor, tava se da la cuptor pentru 20 minute.

Pe masa de lucru punem un servet/ prosop de bucatarie pudram suprafata prosopului de bucatarie cu zahar pudra (fara amidon)

Rasturnam blatul peste zaharul pudra si rulam pe latime.

Ingredientele pentru crema

Un plic de gelatina

250 ml frisca 35%

4 linguri zahar + 1 pliculet zahar vanilat

200 ml iaurt gras eu am avut de 10%

200 gr boite de struguri micuti

Gelatina se pregateste dupa intructiunile de pe plic.

Frisca se bate cu cele 4 linguri de zahar si pliculetul cu zaharul vanilat.

Cit timp se bate frisca, dizolvam gelatina, in momentul cind vedem ca frisca da semne de a se ingrosa turnam cite o lingura de gelatina.

Dupa ce ati terminat de pus gelatina, frisca se va amesteca cu iaurtul si cu bobitele de struguri.

Se deruleaza rulada, se va pune crema si se da la frigider(eu a trebuit sa plec deci a stat in frigider cam 3 ore pina m-am intors)

Decoratia ramine la imaginatia voastra.



2 comments:

Edith said...

Ce frumoasa e rulada, Crisitina! Superba!

Unknown said...

Buna. Ai un blog misto. Te invit si pe la mine pe blog.