Monday, October 6, 2008

Premiul Brillante

Danuta gospodina mea pupici la echipa mica si unu pentru tine.

Premio Brillante webmws-award 2008


Este un premiu dedicat blogurilor si site-urilor care stralucesc prin tema care o expun cat si prin design.

Regulile sunt urmatoarele:
- Cand se primeste premiul, trebuie scris un post cu poza premiului, numele persoanei si link catre blogul de la care ati primit premiul;
- Alegeti apoi un minim de 5 bloguri (sau mai multe), scrieti numele si link catre acel blog - daca se poate, motivati de ce le-ati selectat. Anuntati-le ca le-ati dat premiul “Brillante webloglive”

Dedic acest premiu gospodinelor din lista mea, va admir pasiunea, ideile si modul in care prezentati reteta.

1 comment:

Ginette said...

Buna Cristina, am trecut in vizita sa vad ce bunatati ai mai facut si mi-am luat si premiile. Multumesc, te pup !!!