Thursday, February 25, 2010

Biscuiti din brinza Chedar cu chimen



Reteta de la Guvi culinar.ro

Ingredientele:
350 gr branza Cheddar data pe razatoare (eu am cumparat-o gata rasa)
200 gr faina
113 gr unt moalejumatate lingurita chimen (eu am pus chiar ceva mai mult, ador chimenul)
1/4 lingurita sare

Incalziti cuptorul la 425 grade Farenheit (cam 220 grade Celsius).

Intr-un castron amestecati cu mana toate ingredientele
pana obtineti astaEu am impartit aluatul in trei, fiecare parte am rulat-o asaAjunsa aici, in general pun aluatul la frigider vreun sfert de ora, aseara n-am mai avut rabdare si-am constatat ca nu este neaparat necesar sa fie pus la rece. Drept pentru care m-am apucat sa-l tai in felii cam de 1 cm grosime
Am mai subtiat putin feliile si le-am pus in tava neunsa, lasand ceva spatiu intre ele, dupa care le-am bagat la cuptor
Si produsul finit, dupa 10-12 minute

No comments: