Sunday, September 7, 2008

Crochete de cartofi


reteta de la droopina
  • cartofi (eu i-am curatzat ptr. k mi-a fost mai ushor sa-i dau pe razatoare dup-aia; o sa vedetzi voi);
  • 2 oo;
  • sare, chiper;
  • faina, 2-3 linguri;
  • ulei ptr prejit.



punem cartofii la fert.

shi-i lasam sa fearba "al dente"; ii punem la racit shi cand consideram k nu mai iexista pericolul de parlire la dejti, ii dam pe totzi pe razatoare.

apoi aruncam peste ei oole (eu am pus prima data un ou, da' am vazut k nu e indeajuns, asha k am mai pus inca unul), sarea, chiperul shi incepem sa amestecam.
shi amesteca, shi amestecam, pana obtzinem o pasta.
shi acum intra in scena imaginatzia fiecaruia; io am facut un fel de rulouri, care intr-un final mi-au ieshti mega-crochete; le-am dat prin un pic de faina.

shi le-am pus la prajit in uleiul incins:

- pe o parte

le-am lasat pana s-au facut aurii:

- pe cealalta parte

shi le-am scos pe shervete absorbante.

nota: sint cele mai bune crochete pe care le-am mincat vre-o data si mi-au si reusit din prima.

No comments: