Sunday, May 20, 2012

Bonboane Raw

Sa va spun cum m-am indragostit de aceste ''bonboane'' (eu asa le-am denumit dar ele pot avea alta denumire) de cind cu Montignac imi place sa incerc tot felul de ingrediente mai necunoscute mie.
Vizitind un magazin bio din Montreal, TAU am gasit aceste bonboane citind ingredientele am fost foarte fericita fiindca erau si Monti ce ma intristat a fost pretul,  trei bonbonele 4,99$ can. durere mare in suflet, bune, scumpe si putine.
Si uite asa am incercat sa caut informati, retete despre aceste bonbonele, intr-o zi de dimineata m-am decis sa imi cumpar ingrediente si sa pun reteta in aplicare.
Nu am sa dau cantitatile, spre rusinea mea nu le-am cintarit, cit profesionalism domne, dorinta mea de a minca mai repede cred ca ma facut sa uit de cintar.



In reteta mea am avut urmatoarele ingrediente:


migdale decojite
pistache (optional pentru voi eu am pus)
nuca de cocos fara zahar (optional pentru voi eu am pus)
caise uscate
sirop de agave
cacao
rom
scortisoara
cardamon
seminte de chia

Ingredientele pot fi cele pe care voi le agreati, ideea este sa va placa voua.


Intr-un robot culinar se pun nucile si se maruntesc, daca se pun toate o data in robot, merge mai greu mai ales cu pistachele.
Trebuie sa iasa o pasta asemanatoare cu salamul de biscuiti, luati cu lingura din compozitie, se pune in podul palmei si se ruleaza, apoi vor fi date prin nuca de cocos, sau nuca.

La aceste bonboane asta este farmecul ca se pot face combinati dupa gust, foarte bine in loc de caise se pot pune curmale, doar ca mi nu imi place combinatia asta.



Va trec aici citeva retete gasite la compania care vinde aceste bonboane inclusiv mincare neprocesata.
Halva Choco
seminte de susan, seminte de floarea soarelui, cacao, stafide, suc de lamaie, lecitina de soia ( nu este obligatoriu )

Macaron cacao coconut
nuca de brazilia, pasta de curmale, fulgi nuca de cocos, sirop d'agave sau nectar, cacao in pudra, vanilie, sare de mare.

ZouZou abricot et baies de goji
nuca de cocos proaspata data pe razatoare, stafide, bucati de caise uscate, seminte de chia negre, baie de goji, cardamon macinat, esenta de migdale, esenta de portocale.

Zouzou coco-noisettes
pasta de curmale, pudra de seminte din floarea soarrelui, nuca braziliana, alune, pudra de alune, cacao, maca (nu stiu ce este), nectar sau sirop de agave, mesquite (habar nu am, dar ne informam) caroube ( inlocuieste foarte bine cacao este folosita in deserturile copiilor) cayen, cardamon macinat, anis macinat. Pe asta il cumparam
Am gasit si cu ceai matcha dar nu mi-au placut.

Dupa ce o sa va rasfatati cu o portie de bonboane raw nu va mai trebuie nici un fel de ciocolata, bonboane sau mai stiu eu ce dulce.
Sint satioase, te satura de dulce, nu veti regreta.


No comments: