Wednesday, July 30, 2008

Premiul Grafica



Am primit acest premiu de la Isabela (woow Iza multumesc nici nu m-am gindit ca am sa primesc premiul pentru grafica)
REGULAMENT - PREMIU PENTRU GRAFICA
Acest premiu recunoaste toate paginile web care se disting prin continutul lor grafic si creativ. Acest premiu este o idee exclusiva a forumului http://graficamania.forumfree.net care detine orice drepturi.Se da periodic, la 5 pagine web, la care se considera ca merita acest premiu. Nu este nevoie de inscriere, premiul este doar o demonstratie de apreciere.
Castigatorii trebuie sa urmareasca acest mic regulament:
1. Sa expuna premiul
2. Sa puna linkul persoanei care v-a premiat si al forumului Graficamania - http://graficamania.forumfree.net
3. Sa premiati minim 5 persoane (blog,forumuri, siteuri….) , specificand motivul pentru care l-ati premiat.
4. De scris regulamentul premiului.

Si acum premianti mei :
1. Maya- ce as putea eu sa mai spun, imaginile vorbesc de la sine.
2. Simona o placere sa ii vizitezi pagina.
3. Laura_A la fel, pozele vorbesc de la sine.
4. Irina pentru ca esti singurul blog pe care l-am citit fara sa ma plictisesc.
5. Marcela pentru gradinuta ei si retetele apetisante, si pentru horoscop (pe care il citesc dimineata la cafea )

No comments: