Wednesday, July 30, 2008

Cornuri cu cascaval

Cornuri cu cascaval
reteta de la mudjahista

Aluatul:
25 gr. drojdie proaspata
35 gr. unt
13 gr. sare
10 gr. zahar
200 ml. lapte caldut
500 gr faina + ? gr completare atat cat sa nu mai fie foarte lipicios (aluatul)

Ptr. umplutura:
3 oua
cascaval
smantana
un praf de sare
oregano (eu am uitat sa pun de data asta)
si aproximativ 10-15 gr de unt

Ptr. maia, mai este necesar un pahar de apa calda, vreo 2 linguri de faina si o lingurita rasa de zahar.
Se amesteca drojdia cu zaharul (o lingurita rasa)
pana se lichefiaza
Se adauga cele 2 linguri cu faina si apa se lasa la dospit vreo 10 minute
apoi turnati amestecul peste cele 500 gr. de faina, untul, sarea, zaharul si laptele
Nu-l framantati cu mana, nu va obositi, eu doar cu mixerul il lucrez. Mixati si treptat adaugati restul de faina, repet, atat cat sa nu fie foarte lipicios aluatul (alteori il las si mai lipicios, atunci folosesc mai multa faina cand il modelez, dar in rest e ok). Dupa omogenizare, nu insitati foarte mult cu mixarea ca n-are rost, mai mult de 8-10 minute nu este nevoie, lasati aluatul la dospit.
Eu l-am lasat o ora acum....este cand il las si mai putin, sau mai mult...
(depinde de cat de ocupata sunt in momentele acelea).

Se da forma de cornuri sau ce-or fi
se mai lasa in tava sa creasca un pic, se ung cu lapte si se pun la copt ptr. 40 de minute la 180 de grade.

Acestea au fost cornurile.

Bun, mai departe.

Se bat cele 3 oua la care se agauga cascavalul
(ras), smantana
(eu am pus kwark cumparat de la o ferma, foarte bun), sarea si se amesteca
Se umple cornurile

se pune si deasupra din compozitia aceasta


...apoi inca un pic de cascaval
si gata, se dau la cuptor pana se rumenesc un pic, sau mai mult, cum vreti voi.
Ale mele asa arata:

No comments: