Friday, February 15, 2008

Sf.Valentin 2007


Pepene galben cu boconcini si prosuto legate cu ceapa verde
Somon fume cu avocado, smintina, marar, sare, piper, deasupra rosii maruntite amestecate cu ulei de masline condimentat iar deasupra putin otet de mere
Ciuperci enoki infasurate in prosuto si date la cuptor condimentate bineinteles



Aperitiv cald rosii umplute cu brinza (souffleu) servite cu o pasta facuta din masline, capere si condimente preferate


Felul principal, piept de rata in sos de ciocolata alba si caise acompaniat de orez cu lamaie si fasole verde



Desert inventat , nu are blat fundul l-am realizat din ciocolata topita amestecata cu fulgi de porumb deasupra bavareza de portocale, in mijlocul bavarezei am avut o capsunica,bavareza imbracata cu ciocolata amara, decorul din zahar ars cu zmeura si un mot mic de frisca



Cosulet de ciocolata umplut cu frisca
deasupra am avut fructe.


Stiu, anul asta nu m-am pregatit cu nimic sotul meu nu a fost plecat, acuma stiti cum se spune pot sa fiu romantica oricind, dar daca nu va deranjeaza am sa postez ce am facut anul trecut.

No comments: