Monday, January 14, 2008

Prajitura cu banane si ciocolata (inventie)



Da este o inventie, intr-o zi de vara ( chiar asa era) mi-a venit ideea de a inlocui faina cu biscuiti macinati pentru a realiza un blat/pandispan.

Miercuri ma gindeam sa maninc o banana, mie imi place banana trasa in cioco, m-am uitat eu la ea si mi-am spus te voi acoperi cu ciocolata asta am si facut, peste banana am pus citeva patratele de ciocolata de lapte, la microunde 2x30sec.
Cand sa gust surpriza banana a devenit pireu si de aici a inceput show-ul, m-am apucat de blat/pandispan.

4 oua
4 linguri zahar
4 linguri ulei
4 linguri biscuiti macinati.

Am frecat galbenusele cu uleiul, alubusele le-am batut bine cu zaharul, dupa ce albusele s-au batut bine, am turnat galbenusele si apoi biscuiti macinati, am amestecat cu grija.



La cuptor 180C pentru 20 minute.



Crema
250ml frisca batuta
jumate pliculet gelatina
ciocolata cu bananele

Frisca am batut-o bine, gelatina am dizolvat-o, cind sa racit am turnat-o in frisca, la final am amestecat cicolata+banana+frisca.
Totul am turnat peste blat, am tras citeva firisoare de ciocolata si gata inventia, nimic spectaculos dar a fost bun sa dat o batalie intre fiu si sot pentru ultima felie.

2 comments:

Lore said...

Ma inscriam si eu la "batalie" daca eram prin preajma. As declara-o o inventie reusita ;). Bravo!

Gospodina said...

Mersi :)