Friday, January 27, 2012

Somon si varza chinezeasca




  • 3 bucati somon
  • 1 varza chinezeasca
  • 1 praz
  • 250 ml smintina lichida pentru gatit ( am pus smintina 18% diluat cu lapte sa nu depasiti cantitatea de 250 ml )
  • 1 lingura mustar dijon (am pus mustar fara zahar, nu aveam dijon)
  • 5 linguri ketchup (pasta de rosii fara zahar)
  • sare
  • piper
  • 1 lingurita curry ( nu am avut)


Varza si prazul se taie fideluta, se pune in tigaie si sa inabusa la foc mic acoperit cu capac, atentie sa nu se arda.


Tava pentru cuptor este o tava pentru tarta, se aseaza varza si prazul, deasupra asezam feliile de somon.

Sosul se pregateste din smintina lichida, mustar dijon, ketchup, sare, piper, curry, acest sos se toarna peste somon si varza.

Tava se pune in cuptorul preincalzit la 200C pentru 30 minute.
Se poate servi cu salata. Am dat reteta originala dar am schimbat ingredientele ca sa fie Montignac. La mine a fost prea mult sos si din cauza aceasta am fost nevoita sa tin mai mult in cuptor, deci atentie la cei 250 ml.
Pofta Buna !

No comments: